adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Thursday 21 February 2013

Cuti2 CNY

Assalamualaikum..rasanya mcm dah lame betol x update blog aku ni..mcm dah bersawang2 dlm ni..hehe..bukan aku xnak update tapi mmg bz gile bila dah smpi johor ni..hari2 kene tlg mak aku gulung kuih ketayap / kuih dadar..pastu nk jage apip lagi sorang2 kat sini mmg sgt bizi..huihui..

Pastu aritu baru seminggu aku renew intenet nye kuota dah abis kuota tenet aku..adoyaiii..lagi la xle nk update blog dgn tenet slow yg dah abis kuota tu..terpaksa la tunggu kuota baru 1 hb baru dpt update blog segala ni..

Sebenarnye nk cite mase cuti chinese bew year yg baru ni aku dgn family aku, dgn miza gi melaka. Tapi sebelum sampai melaka aku sempat singgah muar dulu sebab ade makcik sedare aku kat sane dari singapore balik ke muar..so tido la semalam





Sebab utama gi melaka nak amik brg2 aku yg aku tumpang kat rumah pakcik aku yg bertimbun2 tu..pastu sambil menyelam minum air..ape lagi jalan2 sekali la kan.

Niat di hati nk g zoo la, g naik cruise la..mcm2..tapi bila gi je ke tmpt yg dihajati ..punahh harapan..huhuhu..sume sesak padat jem full..mmg xle masuk..last2 gi jln2 kat melaka gi jusco je..haha..sampi 2 jusco aku meround..

Bende yg paling best kat melaka .. Coconut shake kat klebang lau xsilap la..hihi..mmg mabeless..org punyela padat..tapi servis mmg baik walaupun org ramai..cpt je dpt ordernye











Sangat menyelerakan coconut shake diorg buat ni..hehe
Pastu trs g jln2 tepi pantai








Pastu ni gmbr mase jalan2 kat jusco..lunch kat nandos die..not bad la..












Ok sambung lagi cite sebab aku nk buat kuih apam polkadot..haha..ade order 320biji esok amik..daaaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...