adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Sunday 17 November 2013

Set Slimming Shaklee

Mesti ramai yang dah tahu kan pasal Set Slimming paling popular dari Shaklee ni kan, sekarang ianya dah menjadi fenomena di kalangan rakyat Malaysia yang suka dengan gaya hidup yang sihat, tak semestinya bila da gemuk  baru nk cari set slimming. Kene la mencegah jugak sebelum terlambat kan.hehe

 Antara salah seorang pengguna Set Slimming Shaklee yang dah berjaya  ialah kawan  baik saya sendiri yang  berjaya menurunkan  berat badan dari 105kg kepada 70kg buat masa sekarang ini



Nampak tak perubahan yang ketara pada beliau ni?kalau tak nampak tu rabun la kot gamaknye..hehehe
Dengan diet yang seimbang dan sedikit senaman akhirnya kawan saya yang sorang ni berjaya jugak menguruskan badannya..tahniah-tahniah!!!

Ni serba sedikit mengenai  fungsi -fungsi Set Slimming Shaklee ni


Untuk ibu-ibu yang meyusukan bayi set yang dicadangkan ialah:

Alfalfa complex
Lecithin @ Omega
ESP

Sekiranya tidak meyusukan bayi anda bole mengambil set berikut

Alfalfa
Herblax
Lecithin @ Omega
Cinch Shake

Ni ada beberapa testimoni lain dari pengguna-pengguna yang dah berjaya dengan Set Slimming  Shaklee ni

Testimoni  1:

Salam..pengalaman sendiri..

Sebelum amik shaklee saya mmg high kolesterol..saya ada diet,jg mkn,nasi tghr ja..tp timbang xda turun makin naik adala..last2 fedup nk diet dh la susah nk jg mkn..kalo xmkn ni kepala sakit jd ketaq sbb lapaq..
Tp bln 10 yg lalu saya nekad utk diet..tujuan utama turunkan kolesterol tu..takutt!!!
Saya amik set diet esp+lecithin+alfalfa+herblax
Mula amik mmg dh rasa perubahan, perut jd kejap means full thn lama..mudah nk kawal mkn..saya ttp amik nasi tp dlm kuantiti kecil..lbhkan sayur,lauk..

Mula tu berat mmg agak degil nk turun..biarla sbb saya ni gemok keturunan mmg susah nk turun..saya teruskan juga sampai sebln..mmg xjangka gak saya hilang 5kg then g check up..ha!!kolesterol dh tinggal 4.5 sblm ni 6.5(sama dgn makcik 50-an),hb gula pn turut normal..ha keluar farmasi rs cam nk nitis air mata..benda yg saya takut dh ok..alhamdulilah..
Berat walaupun degil nk turun tp inch loss mmg terasa..bj yg dulu kt pinggul xmasuk skang dh longgar..badan rs cergas,sengal badan dh kurang,mmg rs seronok..

Pn Rahimah

Testimoni 2:

TESTIMONI DIRI SENDIRI
Penggunaan produk : Set pantang (ZINC, BCOMPLEX, VITALEA) & Set Kurus (LECITHIN, ALFAFA, ESP, OMEGA)
Selepas delivery baby yg ke-3 ni sy mengambil set pantang..berat last preggy ritu 77kg.after 1month sy timbang berat 69kg..dah rs cuak sbb brt xbape turun sgt..then sy pun try consume utk set kurus ni..Alhamdulillah bila timbang (kire nak masuk keje dhla after cuti 76 hari dari kje lepas deliver) then ni la hasilnya 60kg..dh dpt berat asal b4 preggy..4 me this time bsalin mmg luka cepat baik & berat pun cepat sgt trun..GUMBIRA sgt..hehehe..skrg stil lg consume kesemua vitamin ni for fully bfeed & try nk dptkan berat ms bujang dl yg rs ideal la ngn ketinggian 160 cm (50kg)..
‪#‎SHAKLEE‬ MMG BEST#

Pn Nur'ain

Testimoni  3:

Testimoni 4:

Testimoni 5:

Testimoni 6:

Bagi testimoni banyak-banyak pun tak guna  kalo nak tahu kene try sendiri la kan baru tahu penangan Set Slimming Shaklee ni


Kalau rasa  nak dapatkan Set Slimming  ni pada harga paling best jangan segan-segan untuk bertanya ye
sms/wassap jek terus kat no saya ye
012-7354137  Farah

COD sekitar kulaijaya dan Senai ye, untuk yang kat kawassan lain bole tgk kat Agen berhampiran anda di atas

Kredit pict wardarzri.blogspot








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...