adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Wednesday 25 June 2014

Alahaiiii...Ainur Safiyya

Ini kisah petang tadi nk bawak si kecik g injek 3 bulan, (tapi sebenarnya safiyya da 3 bulan stgh disebbkn injek sebulan dah lewat sume tarikh appointment dianjakkan)..

Mood sebelum ke kk adalah sangat2 baik dan happy jek








Sempat posing2 lagi kan sebelum kua rumah..

Sampai kk pukul 3 lebeh adalah waktu anak2 sume dipaksa tido kalo kat rumah sbb mama diorg nk rehat..

Masa sampai keadaan masih tenang lagi..baru aku duduk dlm 5 minit dah dengar dahhh bunyikk2..ok lagi agak nya lapar kot..
bawak masuk dlm bilik bf pulak makin kuat dah sound dia..xleh jadi ni susu pun xnak hape pun jadi..pastu nama da kene panggil..erkkk

Masuk bilik nurse lagi la terus bergegar2 satu Kk dengan sore ainur safiyya ...huaaaaa time ni la dia bole meragam kn mood dari happy trs berubah 360 dgree ni..

Nurse buat keje pun dah mcm the flash aku rasa laju gila disebb kan safiyya da melalak sakan..pas injek makin la melalak lagi huhuhu..

Sekali tgk jam rupenye tak smpi pun setengah jam aku dlm kk tu..mesti nurse2 tu bagi turn aku cpt2 xsggup nk dgr lama2 sound efek yg ank aku buat hahaha

Dalam kete akhirnya trs diam ..legaaa aku siap bole g jalan2 lagi kat Giant pastu.
Safiyya pulak siap leh ketawe2..isk budak ni kn..sabo jek la..

dia mcm ade bau2 agaknya bakal di cocok..kuikuikui2..tahniah safiyya awk telah berjaya bikin mama gabra..

Oh update berat safiyya utk 3 bulan setengah 6.4kg..bravo! bravo!!
Ini lah anak susu ibu :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...