adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Friday 6 February 2015

Ibu Menyusu Sering Sakit Badan?


Saya adalah seorang ibu yang menyusukan ank sehingga berumur 2 tahun..dari anak pertama..hingga sekarang anak yang kedua..masih menyusu badan sepenuhnya..sekarang dia dah pun 11bulan..Alhamdulillah

Tapi saya pasti mesti ramai kan ibu/ibu mengeluh disebabkan sakit badan, sakit pinggang la, yela kan sebab selalu tidur mengiring malam2, saya memang sangat2 memahami anda hehe..sebab anak-anak saya memang suka tidur mengemping , almaklumlah sy ni surirumah..



Saya nak ajak ibu-ibu cuba set utk kesihatan sendi shaklee ni..
Ianya bukan sekadar untuk menyihatkan sendi dan tulang tapi dapat beri manfaat lain untuk penyusuan bayi anda..haaa kan dah jimat tu kan..makan untuk kesihatan sendi dan tulang dapat bonus lain pulak kan..




Fungsi Omega Guard 

Pengambilan Omega Guard akan melambatkan degradasi tulang rawan dan mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi. Ia adalah anti-radang semulajadi yang bertindak sebagai pelincir bagi membantu pesakit sendi bergerak dengan mudah.

Kalau nak sempurnakan penyusuan si manja dengan efektif dan sihat bole cuba set kesihatan sendi Shaklee ni..
yang lebih istimewa sepanjang bulan ini saya nak bagi set sendi ni dengan harga istimewa..dan sangat berbaloi..
terus hubungi saya di talian berikut utk sebarang pertanyaan dan tempahan ye
farah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...