adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Thursday 16 August 2012

Gold CoAsT - PaRt 2..

So hari ke 3 kat sini hubby ku ade game rugby..aku ikut jugak sebab aku tak pernah lagi tgk die main rugby..apip pn nak tgk gak..hehe..pukul 8:30am da siap sume sebab katenye game start pukul 10am-2pm..gi dengan kete kawan hubby ..bile sampai je da la hujan renyai2..pastu pulak kate padang yg da siap di sewe xle gune..sbb hujan ke ape tah..pastu tunggu la pihak penganjur ni cari2 padang lain on the spot..

Ok dapat 1 padang..bile kete da start gerak nk g ke padang yg available..dpt call lagi kate padang tu da double booking pulak..pulakkk dahhh..aisehh..seb baik aku x main..lau x aku da xde mood dah..haha..masuk parking balik tunggu arahan selanjutnye..

Ok..dapat dah padang lain..pastu dah 5 minit jalan dapat lagi call kate double booking jugak..haissssh...bile nue game nk start cmni..huhu..patah balik g padang mule2 tadi sebab nak yunngu arahan baru..tunggu punye tunggu punye tunggu..akhirnya dapat la padang yg bukan mcm padang rugby sgt..huhuhu..tp sebab dah tu je last choice yg ade..sume pn terpaksa la ikut je..lagi pun dah pukul 11 mase ni..so panganjur da panggil start game cpt2..mase da byk terbuang.

Lepas game habis terus balik bilik sebab hubby da flat nak rehat dulu..malam die ade dinner..aku x gi pun sebab apip pun tido..lagipun tiket dinner tu pun dah $80..xpenting shy..dok je bilik teman apip lagi bagus..mlm tu aku mkn megi je la memandangkan hubby ku dah g dinner..tp aku da suroh die bwk bekas buat isi makanan nnt..haha..tp die balik dinner pun dah dekat pukul 12 mlm..buat breakfast je la makanan yg die bwk kan utk aku tu..

Hari ke 4 kat sini kiteorg gi Movie World..sekali dgn haq,que,salawi dgn vale..tiket utk sorang $80..nangisss nk byr..tambang nak dtg situ pun da $15 sorang..haha..tp da dtg jauh2..harusla masuk jugak..seb baik apip free je.hehe..menarik jugak la dlm die..tp bg yg bwk baby cam aku ni bole tunggu je la kt bwh sementara hubby aku dgn kwn2 die naik ride yg ade kat situ..aku jln2 je dgn apip..dpt gak amik2 gmbo..sebab lame sgt nk tunggu diorg beratur nak nek ride tu..baik jalan kn..

Apip kat sini leh main 2 bende je..merry go round (alaa yg kuda pusing2 tu..) dgn tweety cage..pun pusing jugak..bile turun je dr sangkar kepala mama die pn rase penin2 lalat..huhu..seb baik apip x byk meragam sgt kat sini.. xde la aku kelam kabut nk handle die sorang2 sementara tunggu hubby aku siap naik ride die..aku dgn apip dpt la amik gmbar dgn scooby doo nye karakter..ok la tu..hehe..

Hubby aku pn naik 2 ride je kat sini.sebab petang da start hujan.yg xbest nye tempat ni kul 5pm da tutup..so tersangat lah rushing jln dlm ni kalo nk naik semua ride mmg xsmpt..huhu..kiteorg sempat tgk road show dari cite2 warner bross..ade batman,bugs bunny n friends..scooby doo..ade lg lain2 da xingt sgt..kihkihkih..

Pastu aku dgn family aku masuk Ice Age nye 4D show jp..ala2 cm tgk wayang 3D je..tp kusi gerak2..dgn air terpancut2..haha..best jugak la..pstu time da nk balik la hujan jadi lebat..terpaksa beli baju hujan plastik kat citu..aku rase mase ni laku sungguh baju hujan diorg jual..haha..sebelum balik masuk kedai sourvenier dulu..beli sourvenier buat kenangan..hehe..

Pas tunggu semua orang da cukup baru gerak balik..kat sini hari2 keje jalannnn je..sampi jari2 kaki aku sume da sakit2..huhu..xpe..seminggu je ni..pasni balik perth mmg dok rumahh je la kite apip oii..hehe..

kat bawah ni mmg aku letak gmbo je sbb da lm sgt n3 ni dok bersawang xdi upload2...malas da ni kekdahnye ..heheheh..

mase hari game rugby..



hubby dgn pasukan rugby die..baju da naik itam daripada putih..basuh 10x xhilang lagi kotor..huhuhu..





pastu meh kite layan gmbo2 kt movie world pulak..


harga tiket yg bole buat org pk 80x nk bayar..hahaha..







encik hubby je bole naik ride dgn rakan2 die..aku terpaksa la tggu kat bawah dgn apip..huhu..xpe apip..nnt apip da beso kite balas dendam k!!


hubby xde mase ni sbb tgh naik ride superman..aku bosan g jln2..dpt amik gmbo dgn scooby doo ni..hehe








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...