adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Thursday 18 October 2012

AktIviTi haRi RabU aRitu..

hari rabu lepas baru2 ni aku mgajak hubby aku gi amik  sesuatu barang  yg aku beli kat gumtree..hehehehe..amik kat city je..aku da lame dok usha2 bende ni tp xjmp yg murah cikit..pastu mggu lepas dok usha2 kat gumtree terjumpa la pulak kan..dgn warna yg menarik..aku terus je  ckp dgn org tu aku nk..nak mintak kurang die tak bagi pulak..so xpela..sebab harga asal nye $35..aku beli yg 2nd $20..tp condition still baik lagi..kat malaysia pun aku usha2 rm100+ cmtu..mahal gak kan..sebab bende ni mmg dari Australia nye..

Ni la bende yg aku dok usha2 sekian lame..hehehe..tq la encik hubby bg beli..







 ni la die..B.Box nappy wallet..aku suke bende..compact dan menarik..kn??
bole masukn 2 pcs pampers,dgn tempat refill baby wipes..

So lepas amik B.box ni..aku xde da nk gi memane ...sebab weekdays mmg hubby aku sibuk dgn keje2 die kan..so malas nak kaco..tp die lak ajk pusing2 makan  angin jap..nnt ptg baru die smbung keje..aku on je la kan..bukan ade buat pe pun kat rumah..hehe

Pas dari  amik B.Box kiteorg ke Bunning kat claremont..macam kedai hardware la lau kat malaysia..tapi bunning ni sangat besar..macam2 brg hardware ade..tujuan ke sane adalah nk carik kotak je sebenarnye..bukn beli barang pun..yela kiteorg kn da sibuk dok kumpul2 kotak utk packing barang2 bawak nek cargo anta balik malaysia buln 12 ni..erkkk..lagi sebulan je tggal rupenye..huaaaaaa!!!!...smpai sane2 hubby tgk2 dpt la 2 kotak sedang..ok la..bilik hubby aku da macam kilang kotak  pun ade aku tgk.penuh sarat dgn kotak2..hehehe..

Pastu jalan2 kat Claremont nye shopping mall jap..xde ape sgt pun dlm tu sebab sume kedai memahal kan..hehe..sebab tu aku ckp xde ape sgt..haha..kedai first aku  masuk pastu aku bertape lame2 kat citu sebab aku suke tgk brg2 dlm tu..colourfull..cute..aku sempat  membeli sharpener  satu..haha..











Name kedai ni Smiggles..aku panggil smuggle je senang..haha..sume brg2 die dlm ni akan ade 5 kaler ni..hitam,hijau,pink,biru,purple..cute kan..tp brg2 die lebih kepada alat2 tulis la..kang lau aku beli aku nk buat pe lak kn..bukn aku study lagi pun..hehe..cuci mata je bole la..






tgk la apip dgn stokin pink nye..aku xplan pun nk gi jln2 kan..so men balsah je pakaikan stokin die..haha..dgn kasut pun xbawak..ingt terus balik pas amik barang kan..nasib la apip..hehehe..
pastu jalan2 nak carik kasut  crocs utk apip..survey2 je sebab aku tau confirm mahal nye kat sini..huhu..sekali mmg betol pun..sepasang kasut pun da $40-$45 harga..makkk aii...baik beli kasut mama camtu pip..hehe..


camni nye kasut pun dah $40..pengsan..haha..
Last xde beli ape pun..aku cume beli sharpener dgn body scrub kat bodyshop je..pastu beli sayur cikit..terus balik..dah kul 4lebih dah..hubby aku pun nak gi opis die balik kang..
Tapi sebelum balik tu aku ade lalu kat satu galeri mcm kiosk je..jual gambar2 lukisan ni..curik2 amik gmbar cikit..sebab harga lukisan ni  $5200++...hahahaha...sape la yg beli kan..hehehe...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...