adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Thursday 18 October 2012

BbQ di MiLLpoiNT..

Hari ahad baru ni..aku gi bBq aunty muni..bersempena dgn besday faiz..anak ke 2 aunty muni ni..tapi disebabkan faiz xbrp sihat hari tu..die xdtg pun kat tmpt bbq tu..haha..so kiteorg meraikan besday boy yg xdapat hadirkan diri..hihihi..

Aku kira org terawal gak la sampai sane mase tu..diorg buat bbq ni kat park Millpoint..disebabkan kawasan ni tepi sungai..angin punyela kuat..huhu..sojuk smpi ke tulang  aku rase..huhu..Apip dari dlm kete da tido..so die smbg tido balik mase aku bawak die nek stroller..bagus2..bagi mama melantak puas2 dulu baru apip bgn k..kikiki.










Ni antara makanan yg ade hari tu..nasi tomato..laksa asam laksa..ade  ayam BBQ tp ni mase baru smpi ayam pun lom bakar lagi..hehe..



Aku bawak kuih apam polakdot ni je mase dtg tu..hehe..


En hubby dgn farid..apip tido dlm stroller  kat blakang tu..


 sapekah yg masih lagi ingat akan gerangan ikan salmon panggang ni..eheheh..ikan salmon dari kak ziza..hehehe..


suap apip dgn mash potato..sebelah aku talhah..anak kak huda yg bongsu la stakat ni..hehe


ayam BBQ da siap..ni trip ke 2 aku melantak ni..dgn ikan salmon cikit..nyum2!!

budak comot..
 
bawak apip men kat  playground jap..


mase tuk tiup lilin tp besday boy xde..diwakilkan oleh ecad..hehe..


ecad ..wakil utk faiz tiup lilin kek tadi..haha..




kawasan persekitaran tmpt bbq ni..bole nmpak city dari sini..mlm2 sgt cantik..
 
Tu je nak cite.hehe..abis da rasenye..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...