adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Friday 2 November 2012

AdiK aKu berTunang Dah....

Akhirnye bertunang jugak adik aku yg sorang tu..ceh..mcm ramai sgt adik kan aku ni..ade satu je adik pun..haha..tapi sedih jugak xdpt gi mase die tunang kan..da la sorang  je adik..xsabo  tol nk tggu aku balik tau baru tunang..

Majlis pertunangan adik aku ni berlgsung masa org tgh sibok2 nk korban..hari raya haji baru ni..26 oktober 2012..haha..mmg pelik  sungguh kan masa yg dipilih..pastu hambekk la dgn kelam kabut org nk g sembahyang raye..pastu nak sembahyang jumaat lagi kan..tp dr  kabar berita yg aku dengar mmg sangat kelam kabut la..dgn mak aku bersantai2 dtg majlis lambat2..dgn brg2  hantran adik aku ckp xsiap pagi tu..hahahaha..kecian adik aku..aku je la jadi tmpat die meluahkan rasa  ketidakpuasan hati die..

So untuk mengelakkan bende2 ni jadik lagi ko kawen nnt ko kene tggu aku ade..hahha..kalo mak lambat bwk ko g nikah bio aku bawak lari ko dulu..tok kadi mane de mase nk tunggu2 pengantin ni..mase bertunang ok lagi..tu pun mak aku lewat dlm sejam lebih..hahaha..cian ko kan..padahal kat kota tinggi je pun rumah gf adik aku ni..haha..

meh la skodeng cikit gmbo2 sekitar majlis pertunangan adik aku Amir Hamzah yg seba ringkas ni..

family aku
family perempuan
adik aku dgn tunang die..adik aku yg laki ye..hehe



sedare mare aku..
Rombongan yg mak aku bwk cume sdare aku yg kat singapore tu je dgn sorg kakak die..ciput  je kan..tp xpe..janji sume da selesai..Alhamdulillah..semoga hubungan diorg ni kekal sampi ke jinjang pelamin dan ke akhir hayat..Amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...