adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Wednesday 14 November 2012

Jom Makan GELARE!!

Ptg semalam bile hubby aku msj tny apip tgh tido ke x..aku da cam  agak2 ni mesti die nk ajk kuo gi memane ni..hehe..pastu bile aku ckp apip baru je bgn ..die ajk gi makan GELARE..yeayyy..aku mmg pantang di ajak  nye..mesti aku on je..hehe..

Mase hubby aku msj tu baru dlm kul6cmtu..magrib skrg da lewat  dlm 6:50pm..so kiterog kua dulu la sebelum magrib kan..nnt bole balik awal cikit..isyak pun da lewat..so sempat la magrib kat rumah je nnt..

Sebelum sampai gelare kiteorg singgah office work jap..hubby aku nk cari plastik utk  bungkus kotak2 yg nak shipping tu..sebb ade kotak yg agak nipis..die takut terbobos lak kang tgh shiping kan..

muka budak excited  nak makan Gelare..

 lambat tol la waffle apip ni..mane ni??





ok..waffle da sampai..jom makan!!
 ni la wrapping utk kotak yg hubby aku beli..
contoh kotak yg berjaya  di wrap..hehe..pusing punye pusing sampai pening kepale den..haha


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...