adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Sunday 7 April 2013

Larkin- kulai 3jam 30 minit????

Ok..cuba korang pikir2 jap 3 jam setengah ni agak2 dari larkin korang da bole smpi mane? Paling busuk2 pun da smpi Negeri sembilan aku rase kn? Kan??

Tapi disebabkan musim hujan yg melanda johor bahru sejak akhir2 ni dan yg memburukkn lagi keadaan aku lak kene keje waktu tu..ade la satu hari aku pun merasa jugak ape yg org selalu rasa lau tersekat dlm jem yg cam hape tah tu..yg lebih merumitkan aku dgn apip dlm kete ms jem tu..huaaaa..

Konon2 la sgt nk elakn jem jalan skudai aku dgn yakinnye nk nek hgway kat pandan tu trs ke senai..sekalinya..hambekkkk..dok kat jln kg melayu-pandan pun da 2 jam lebih kat citu gara2 diorg ckp kat pandan banjir..mmg mengucap panjang la mase tu tgk jem yg tak gerak2 mase tu..lau jem yg gerak lg tu ok la jugak aku leg bersabar lagi..ni da tahap jem mcm kat kl pulak..huhuhu









Dah la jem pastu dgn ade pulak kete yg rosak lagi..menambah2 meng jem kan keadaan..




Sila la tgk apip yg dari seat die kat belakang dah ke depan..smpi da meraung2..haha..aku siap bole bf kan die lagi..tuko pampers la..dlm pada jem2 tu..best kn apip..

Aku kua dari opis kul 5 ptg mase ni dan smpi rumah kul 8:30 mlm..kebiasaan nye balik keje hina2 pun la jem sejam da smpi..lau x jem 35-40min je..mmg la menguji kesabaran hari tu..

So pasni harap2 kita da xperlu la nk merempuh jem yang memenatkan camtu lagi..tobat la saya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...