adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Thursday 3 October 2013

Nak hilangkan jeragat? jom cuba ni!!

Masalah jeragat mesti merunsingkan ramai wanita-wanita di luar sana kan,ada yang dah cuba bermacam-macam produk dipasaran tapi jeragat masih tak hilang juga.

Apa kata anda cuba  Collagen Powder Shaklee ni. rata-rata  pelanggan yang menggunakan Collagen Powder Shaklee ni amat berpuas hati  dengan  kesan yang  mereka dapat.



Jom tengok beberapa testimoni dari pengguna Collagen Powder Shaklee yang berpuas hati dengan perubahan kulit mereka




Hasil dari penggunaan Collagen Powder Shaklee (CPS) selama 8 minggu berturut-turut terbukti dapat mengurangkan kesan pigmentasi atau jeragat pada kulit  wajah.

Tapi kesan pada setiap orang berbeza-beza, mungkin ade yg guna 4 minggu dah ok,ade yg lebih 8minggu..so  nak tau kene la  cuba sendiri kan.

Selain dari masalah jeragat, Collagen Powder Shaklee juga dapat membantu mengurangkan garis-garis halus penuaan  pada wajah dan masalah jerawat, tapi bukan la nak cakap kalau makan  Collagen ni kita takkan tua kan cuma kesan penuaan akan dilambatkan prosesnya.Mesti kita pernah kan tengok ade orang yang tua dari umur sebenarnya,lebih-lebih kalau dah melalui banyak proses melahirkan anak.


 Nampak tak garis-garis halus pada wajah ibu ni semakin berkurang, kesan penggunaan dalam 21 hari

Masalah jerawat  mula beransur pulih selepas penggunaan 20hari

Sempena dengan bulan promo Collagen Powder Shaklee ni, jom cepat-cepat rembat collagen ni sorang satu, kalau muka dah elok takde problem pun tak salah nak guna,sebab Collagen Powder Shaklee ni berkesan untuk melembabkan kulit-kulit kita yang kering  terutamanya kat bahagian kaki dengan tangan,senang cakap kesan Collagen Powder ni menyeluruh satu badan bukan tertumpu kat muka semata-mata

Untuk bulan ni memang Collagen ni jadi HOT selling sebab sume dok berebut-rebut nak  dapatkan Collagen ni dengan harga promo yang super jimat  ni

Kalau nak tengok kebaikan dan khasiat Collagen Shaklee bole Klik sini

Kalau teruja dengan Collagen Powder ni dan nak order dengan harga promo ni cepat ye mesej/wassap untuk booking Collagen ni
012-7 354137 (farah)

Kalau nak COD hanya di sekitar kulaijaya dan senai ye

kredit to Vitamomma.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...