adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Sunday 23 February 2014

Akhirnya..

Akhirnya setelah 9 hari aku kene tahan..dapat jugak balik malam tadi..yehuuuuuu...

tapi kene datang untuk repeat balik check paru2 aku kat chest clinic lagi 2 minggu dan sambung makan antibiotik kat rumah..

legaaaa janji aku dpt balik kan..hihi

Ingat best sangat kan masuk spital ..sekali da masuk ..hari2 nangis nak balik hahahaha

kalau dulu2 bila melawat org kat spital selalu cm terdetik cam best jek org ni dok spital..hihi..rasanya kalau diberi pilihan mmg tak sanggup lagi la nak dok lama2 kat spital selain dari beranak kan

now aku pun da 36week++ bakal jugak masuk spital lagi 3-4 week kn hehe..yg tu kejap2 ok la kot kn

so smlm kuo jek dr spital g melantan dulu sbb rasanya tekak cam da xle hadam makan maknn spital 9 hari kot..huhu

lagi satu sbb konon2 nk celebrate birthday encik hubby la 18/2 haritu yang tak kesampaian sbb aku dalam spital kn




dengan baju tidur ko apip..bole la hahaha









makan simple2 jek sbb encik hubby pun da mkn nasi sebelum amik aku , aku kua pun smlm da pukul 8 mlm kot hehe..

yang penting dapat kua xkisah la malam ke subuh ke siang ke kan

Hopefully batuk aku ni sembuh la sebelum aku bersalin dan paru2 aku pun dpt recover sepenuhnye sblm bersalin. Amin

Sekarang dah sampai masa untuk kemas2 bag baju baby pulak sebab dah 36week++ kn so kene standby la dlm kete hehe..

semoga semuanya akn berjalan dengan lancar

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...