adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Monday 4 August 2014

Setelah Seminggu Menyepi

Bismilillah..

Fuhhhh bizi sungguh rasa last week sejak aku blk dr kg hari raya ke4 tu ade kwn2 seperjuangan aku dtg raya dari johor 2 bijik kete..kalo tak memang raya ke4 kiteorg blm blk tgganu hihi..

Mcm biasa la muka2 yg sama ni jugk yg dtg rumah aku ms aku kat perth dulu hihi..
Cuma yg beza kali ni adik da ade ank, laili da ade 2 org ank haha pasni lau aku pindah rumah baru miza pulak bwk ank kikiki

Diorg smpai raya ke4 tu da ptg so bg la driver memasing berehat xkua g mn2 pun kiteorg pun smpi awal tapi dok mgemas2 smpi ptg jugk baru siap letihh ..

Esoknye raya ke5 baru ajk mereka2 g jln2, destinasi pertama masjid kristal, pastu pasar payang, pastu desa murni batik n last g mkn sotong celup tepung tapi tmpat yg best tutup pulak lagi terpksa la g tmpt yg bukk tp hampeh pulak dah la mahal. xbest pulak huhu




Kami ber empat..




Ank bujang aku teringin nk bergmbr sorg2 huhu nk bg gmbr kat gf ke ape haha




Selalu amik gmbr kat sini bertiga skrg dah berempat hehe





Esoknye hari sabtu destinasi pertama kiteorg kat kedai eco rm2 hahaha..nampak cm pelik bwk diorg g situ tp tu tmpt faveret aku belikn menan apip sbb sume brg mmg rm2 hehe tak perlu risau ..diorg pun mem borong sakan dlm tu hehe

Pastu hari sabtu tu mmg perot aku tak berenti beroperasi sbb pas dr kedai Eco tu g open house kwn kerja en husben, prof madya , rumah dia mak datokk beso gedabak hehehehe..jakun jap tapi rumah belum 100% siap la

Pastu g makan sotong celup tepung lagi bwk g tempat len pulak yg ni mcm ok sikit la harga pun murah sikit









Kemain lg mkn kn masing2 haha..





pastu g lagi beraye rumah kawan husben laili makan lagi dan makan dan makan hahhaha..aku smpt lagi berkenalan dgn mak kwn ijan ni sbb blkg rumah dia byk pokok2..hehe pakcik nye rajin menyemai, dia ckp nnt nk tlg aku semaikn pokok lada, kunyit dgn kari kalau da naik pokok dia pggil aku amik..cewahhh da mcm kwn aku pulak kn hehe

Pastu g jln tgk panorama pantai batu buruk mlm hari











Apip meyelir di situ hehe..aku xkua ms ni sbb piya tdo..dia bgn baru aku kua ..kejap jek kat sini

Last skali mlm beraya rumah sdare rafik..balik rumah dah kul10 lebih ..pengsannn ..

2 hari bawak tetamu bejalan 2 hari balik dah mlm camtu haha..

Ahad pagi2 si adik dgn miza dah balik kul5pagi..adik dtg skali dgn MiL dia hehe

Laili mlm tu tdo hotel so die smpi rumah aku dah kul1:30tghari..amik ko lambat la smpi johor hehe

Ape2 pun terima kasih la byk2 pd kwn2 aku yg sudi dtg kat rumah aku yg serba kekuranan ni..mengubat kerinduan aku yg xdpt blk johor ni kn hehe..
Kalau ade yg terkurang atau terkasar bahasa harap diampunkan ye kawan2 :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...