adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Tuesday 14 April 2015

Merapatkan, Menegangkan & Menganjalkan

Setiap wanita akan mementingkan kecantikan dalaman dan luaran mereka lebih- lebih lagi bila umur dah semakin meningkat kan.

Kita mesti nak berikan yang terbaik untuk mengikat hati suami kita supaya sentiasa rasa sayang jek kat kita hehe

Ini dia nak kenalkan Lagi satu produk keluaran G2 Network yang tinggi permintaannya..IDAMAN..



Idaman ni dirumus bukan sahaja sebgai collagen utk mencantikkan kulit kita tapi sekaligus menjadi agen merapatkan keintiman, menganjalkn payudara dan menegangkan kulit..woww..semua dah complete dalam satu botol yg comel jek..kecil2 cili padi..cuba dulu baru tahu.


IDAMAN di-rumus dalam bentuk Minuman Konsentrasi Botanik herbal Istimewa untuk wanita yang inginkan ‘Kehebatan Dalaman Maksima & Kejelitaan Luaran Sempurna’ dari G2 Network. Kombinasi ekstrak herba Pueraria Lobata & Pueraria Mirifica menjadi ramuan utama juga merupakan antara herba terbaik untuk wanita. Rumusan herba di dalamnya adalah 100% semulajadi tanpa campuran tepung, bahan kimia, pewarna mahupun pengawet. Pengambilannya di-yakini selamat, Halal serta di-iktiraf oleh KKM dengan kepakaran pengilang bertaraf GMP. Bagi wanita yang ingin tampil seperti ‘Wanita Baru’, pengambilannya mampu memberi kepuasan serta hasil yang mengagumkan dari hujung rambut ke hujung kaki.



Paling best Idaman ni takyah dah nk bancuh2 bagai..terus cocok straw yg disediakn minum jek ..lebih kurang macam serum jek botol die..

Tengok jek la Duta Produk G2 Network ni..Meletopss gituwww 


Harga promosi istimewa berlangsung sehingga 6/6/2015,

Sekotak rm180 ( 14 botol)
2 kotak rm300
Beli 2 kotak lebih berbaloi2

Nak dapatkan harga promosi utk produk2 G2 Network bole terus wassap saya
farah


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...