adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Tuesday 4 December 2012

Aku & SHAKLEE...

Untuk pengetahuan umum..aku baru je start join Shaklee Nov 2012...bermula dari Perth aku dah start nk berjinak2 dulu dlm bisnes Shaklee ni sebab aku dengar pulangan lumayan..disamping  Produk2 Shaklee  yg sangat best..aku mula tertarik untuk cuba produk ESP shaklee..sebab skrg ni aku still BF anak aku yg dah setahun 2bulan..selalu rase letih2 dan sakit2 badan bile buat keje byk cikit..mugkin aku kurang zat..haha..aku pun kurang amik air masak..kadang2 macam xsampi seliter sehari nak2 bile  winter..haha..walaupun aku belum lagi ade kat Malaysia..aku da beli siap2 ESP aku ni..haha..punye la xsabar  kan..sambil bagi tenaga..sambil berdiet..sambil mencantikkan kulit..hehe..aku beli dgn classmate aku  mase kat UTM dulu..Farida Chalo..so die ajk jugak aku utk join membe dgn Shaklee ni..bila da abis pikir..aku pun setuju..

yela lagipun aku bukan nye ade keje kan..yuran pun  cume rm75..xperlu modal yg byk sebab stok sume pada Shaklee..so setakat skrg aku rase aku happy jadi Shaklee Distributor..aku nak cuba jadi macam master2 yg lain dlm Shaklee ni..kalo  diorg bole kenapa aku xboleh kan..diorg pun seorg ibu..ade anak..ade suami..ade yg keje lagi..semoga Allah luaskan rezeki aku dlm bisnes Shaklee ni..Amin..

kalau ade sape2 yg  order barang atau nak join Shaklee ni bole la Email saya atau Pm je kat fb saya..jgn malu2..jom kita timba ilmu same2..berjaya bersaama2..jadi jutawam muslimah same2..!!










Shaklee Independant Distributor.
Farah Salwa ID 891272
Email : justeablue@yahoo.com
fb - fara salwa
tel : 012-7354137

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...