adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Sunday 2 December 2012

Duduk menumpang..huhuhu...

Sejak dari selasa lepas aku dah bermalam kat rumah haq sebab barang2 kat rumah aku dah byk yg xde..dah terjual..so sgt susah rase bila nk basuh baju..nk smpn makann dlm frigde..lagipun rumah aku mmg da nak kene serah kunci harini..
So smpi aku blik mlysia nnt aku akn menumpang kat rumah haq ni..seminggu da berlalu..balance lagi 2 mggu aku nk dok sini..best rase dah nk tggalkan bumi perth ni tapi sedih tu mmg la sedih jugak sebab kene berjauhan dgn hubby sampai bulan 4 nnt baru jumpe balik..huhu..tapi xpe..sume demi kerja..terpaksa rela la ni namenye..huhu..pasni tggu hubby grad pulak lau pjg umo bole dtg sini lagi..
Pasni jmp kawan2 kat sini lau diorg balik Malaysia je la..
So hari2 hubby aku skrg da ulang alik dari Belmont ke uwa..dulu dekat je naik beskal je..skrg kene naik kereta pas smpi crawley parking pastu nek beskal pulak..nk balik mkn lunch pun dah jauh..cian die..huhu..aku arini smpat bekalkn die dgn ayam goreng segera steagles dgn nasi ayam smlm bwk balik dari besday firas..tq Aunty muni sebab menjemput kami!! Hehe
Nnt bini da xde pandai2 la ye b mkn cmne..huhu




Apip budak ensem..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...