adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Monday 3 December 2012

Hari2 terakhir kat rumah Crawley..huhu

Hari ni adalah hari utk serah kunci rumah aku kat sini..huhu..sedihhh...entry sebelum ni aku ade  cite dah pasal aku tumpang rumah haq  ni..yg entry ni nak cite pasal hari2 terakhri aku kat rumah aku..huaaa...






Isnin minggu lepas barang2 aku da pun selamat  berangkat di shipping ke Malaysia..hehehe..ade model lagi kn atas kotak  tu..kikiki..so da selesai episod shipping barang bermula la episod meng clearkan rumah dan mencuci rumah..huhuhu..

so hari2 kene ulang alik  dari Belmont ke Crawley untuk bersihkan  rumah..dah tgh malam kul 10-11mlm baru gerak balik Belmont..3 hari  berturut2 camtu..letih..jumaat org carpet cleaner dah  nk masuk..so mmg sebelum jumaat rumah kene clear..cuma  bhgian dapo je hubby aku xmspt nk  cuci..baru sabtu haritu  smpt die g cuci dapo tu..so setel da sume..dah  serah pun  kunci hari ni..

aritu aku sempat la singgah jugak kejap jenguk2 umah nak amik gmbo kenangan hari last kat rumah tu kan..
pasni mmg xgi lagi dah..




ni keadaan rumah mlm sebelum nak carpet cleaner..sume brg2 ni dah kiteorg angkut gi rumah haq..hehe






sume tempat dah bersih..harap2 dapat balik bond lepas inspection..hehe





ni barang2 yg kiteorg buang..tapi byk dah kene kutip..hehe..ni pun ade sorang pakcik tgh dok ulang alik angkat barang yg die nak..hehe..tapi bukan suke hati tau leh buang brg2 ni  cmni..ade tarikh2 die bila dibenarkan..lau tak  nnt kene saman kang..haha




hari last jugak apip main letter box feveret die..huhu..ni utk kenangan anak mama bila da besar nnt ...supaya apip tau  apip pernah jejak kaki kat perth mase apip kecik2...ehehehe..













selamat tinggal rumahku...semoga berjumpa lagi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...