adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Sunday 20 July 2014

Bibik Free

Yayy akhirnya sekarang aku da dpt bibik free..


Bibik aku comel2 jek orangnye..
haha nk tgk x bibik nya??
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Haaa ni la bibik aku hahahaha..siap dengan muncung2 lagi..hadoii la apip..

Sampai dah mainan yg aku beli aritu..disebabkan apip hari2 dok sebut beli vacum...beli vacum..terpaksa rela jugak la aku belikan dia vacum set ni..sampai kan nk tdo pun dok tgk gmbr vacum ni kat ipad dia hehe..cam kesian la pulak kan




Alamk malas nk betulkn gambar hehe..ni la set cleaner yg aku belikan utk bibik aku


dan kerja- kerja pembersihan pun bermula









Terima kasih la ye encik bibik kerana membantu saya mengemas rumah ..hehe

Di sebabkan apip telah melarikan sebahagian bajet mama..makanya birthday apip nnt no more present2 hokeyyy!! Ni kira dah jadi hadiah birthday in advance la..Advance 2 bulan hehe..so nnt birthday awak ajak papa gi makan kek jek ye ..heeehuuu

Kalau ade sesiapa yang berminat nak beli set cleaner camni bole cari kat fb page >>amani little closet

Aku pun ade belikan safiyya seketul chime ball yg comel kat fb page yg sama tu




comel takk??? ade bunyik2 loceng bila pegang chime ball ni

jadila la sorang satu mainan..

Ok belum masak utk berbuka lagi ni sempat lagi hapdet blog kn

Selamat berbuka !! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...