adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Thursday 17 July 2014

Perfume Original Pada harga Rendah

Kalau ada kawan2 yg mencari2 perfume original pada harga yang rendah daripada harga shopping mall bole la hubungi saya melalui wassap/sms
012-7354137-farah

Segala macam perfume ade..saya juga menjual perfume tester

Ape beze tester dengan New In box??

New- same mcm beli dikaunter pasaraya

Tester- yg promoter bg try2 bau di kaunter, tester lebih lasting, pekat dan tahan lame until tarik phatian cust tuk beli, tester biasanye dlm kotak coklat @ putih, tester yg dijual tidak pernah digunakan..

kebiasaannnya harga tester lebih murah sedikit berbanding new in box






















banyak lagi ye perfume yang ade bole tny saya dulu dan saya akan bagi harga paling best utk pelanggan2 saya

dan paling penting semua perfume saya jual memang original bukan nya grade, dubai atau reject punye
semua perfume ni adalah diimport dari USA

sempena musim perayaan ni banyak perfume yg ada offer so cepat pm/wassap saya utk harga rendah ni ye


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...