adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Wednesday 19 August 2015

Resepi KeK Lapis Cheese Mudah

Hari tu ternampak satu resepi ni masa tengah scroll2 news feed kat fb..tibe2 rasa mcm byk brg dia yg aku ade tggal beli 1-2 barang jek so cam nk makan jek hehe ape lagi terus beli barang..

Dah beberapa hari brg utk buat bende ni terperap dlm peti..arini baru sempat nak buat..

Tadaaaaa..



Rupanya setelah di potong..ni aku bekukan 2 jam jek tak sabo nk mkn hehe rasanya lau lagi lama lagi dia keras sikit..kalo suka cheese byk keje lebihkn la  filling cheese tu ye

Macam ala2 kek batik kan tapi ni version yg guna cheese bukan milo hehe

Ni resepi utk Kek Lapis Cheese ni bagi sape2 yg nak try..senang tak perlu baking2..cuma kene bekukan jek..

Sory.. malas nk taip ..haha aku letak trs la ape yg aku dah screen shoot masa tu..



Sangat berterima kasih pada yg share resepi walaupun tak ingt fb sape masa tu..sorry ye tuan punye resepi..resepi anda sangat berguna utk saya hehe..TQ !!

Makan sejuk2 mmg marvelous ni !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...