adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Monday 11 June 2012

1st entry!!!

Assalamualaikum....
wahhh....tak sangka betul lah tibe2 aku ni terrr rajin nak berblogging pulak..huhu..ni lah entry aku yg pertama..rase macam rugi kalo tak dpt nk abadikan kenangan aku dok kat negeri org ni walaupn tggal bbrp bulan je lagi aku kat sini..

harap2 blog aku ni leh jadi tmpt utk anak aku tgk balik dan tau yg die pernah duduk kat sini mase die kecik2..hehe..sebb skrg die baru 8bulan je pun..ofkos la die xhingat pn die pernah dtg sini kan..hehe..so aku sebagai mommy die terase nak mengabadikan la segala bende yg terjadi kt sini selama kiteorg kat sini..dan seterusnya sampaila balik malaysia.

so akan bersambung untuk entry lain..sebb aku da ngantuk sangat..lame sgt td nk cari name blog..sume pn tak available...cissss...saboo je la..

ok la ....selamat malam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...