adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Tuesday 12 June 2012

Apip jatuh katil kali ke2..huhu

Pagi2 tadi aku lepas tuko pampers apip ni trs je melulu gi toilet basuh tgn ..pstu smpt pulak melepaskan hajat kecik..xteringat apip dok atas katil (sebenarnye aku ingat die malas la nk merangkak pepagi bute tu..huhu)..skalinye ..aku dengar bunyi "gedebukkk" dr dlm toilet..sbb toilet aku cume 3,4 lgkah je pun dari bilik aku..haaa..trs terkejott badak aku dlm toilet tu..

Aku ape lagi..kua la cepat2..rupenye apip da gedebuk jatuh..papa die pun da terbgn sbb dgr bunyi die jatuh..huhu..ape lagi..pung..pang..pung..pang la aku kene bebel pepagi hari ni..xletak apip dlm cot die sblm keluar..huuuuu..xpasal2 kn..adoyaii..

Cian apip..seb baik jap je die nangis..pastu elok da..harap xde la ape2 yg xelok kan jadi..huhu
Ni haa tempat kejadian apip jatuh..tinggi la jugak kan katil aku dengan lantai..tu nasib baik la rumah kat sini karpet full..huhu..lau x mmg telor ayam sebiji kat kepala ko nak oii..huhu


Selalunye mmg aku akan letak apip dlm baby cot die..mcm dalam pic kat bwh ni..dah mcm kandang die pulak..ekekekeke...tgk la..die buat muke sedih je dlm tu..hahahaha...


 len kali mmg aku takkan la tinggal die atas katil lagi camtu..dulu sekali mase 4 bulan cmtu dah jatuh...ckp la apip 2 kali je eh..hehehe...










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...