adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Thursday 21 June 2012

VidEo ArwaH nEneK





Ni lah satu2 video arwah atok (aku panggil nenek aku atok)..aku yg aku dpt dari pakcik aku...mase zaman ni hp ade kamera lom fames kot sebb nenek aku meninggal taun 2003...so video ni pun aku xsure diorg amik gune ape sebab tersangat la kabur kan.

Aku sedih sangat sebab aku tak dapat tengok arwah atok aku wat kali terakhir sebab baru masuk orentasi kat matriks kuala pilah mase tu..macam tak tau hala tuju lagi camne nak balik..memang sedih sangat2 la mase tu..tuhan je tau.

Walau fara tak sempat jumpe atok ..fara x pernah lupe nak doakan atok setiap kali pas semayang..semoga arwah atok aku ditempatkan di kalangan orang2 yang solehah dan beriman...Amin...

Sedar tak sedar dah 9 taun rupenye arwah pergi..aku masih rase macam die ade je lagi sebab aku tak tengok die mase die 'pergi' tu kan..so aku sentiasa rase atok aku ade je lagi..

Aku nak abadikan satu2 nye video arwah kat sini..nanti boleh la cucu cicit die tengok..oh ye..atok dah ade cicit ni..name die Afif Hazmi.. =)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...