adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Monday 28 September 2015

Krim Serbaguna Ajaib..Wajib ada setiap rumah

Masa aku ke Perth selama 5 hari awal bulan aritu, suhu kat sana bole dikira sejuk jugak la sbb masa tu tengah musim bunga..maka nya kulit aku terus jadi mcm wheather shock gitu ..sampai hari ke -3 je jari2 aku semua habis mcm dihiris2 pisau..huhu..lagi pulak nak basuh pinggan, mandi, amik wuduk..semua kene menahan kesakitan yg amat sangat..

Kulit kat tangan aku ni mmg agak sensitif sikit, kalau guna pencuci pinggan yg tak sesuai pun jadi mengelupas semua..ni pulak disebabkan perubahan cuaca yg mendadak sgt tu..huhu..masa dok perth dulu pun waktu musim winter aku kene basuh pinggan guna glove pulak huhu sbb masalah yg sama..

Bila balik jek rumah, aku trs amik Herbal Blend Cream aku, ( yg memang nk bwk travel mula2 nya tapi tertggal pulak 😭😭) terus sapu kat tgn sebelum tido,,

Paling best bila bangun esok pagi tgk jari aku yg mcm dihiris2 tu mula kering luka2..cukup 3 hari trs baik jari semua ..skrg aku tak pakai pun lagi lebih kurg dah 2 mmgu balik dr Perth ni..cuma guna  dlm ms seminggu jek..




tgk keadaan jari ni masa baru smpi malaysia mmg rs dah kritikal xle nk bengkok pun jari yg luka2 tu..siap berdarah2 kalau sakit tu..


Sekarang semua dah takde..Alhamdulillah..Lega sgt..

Bagi yang ade baby kat rumah, sangat2 elok simpan satu Herbal Blend Cream ni utk waktu2 kecemasan, bukan jek baik utk org dewasa tau , bagus utk bayi jugak.. lagi pulak ia nya dari bahan semulajadi dan bebas dari Paraben!


Ini lah rupa Cream ajaib yg serbaguna ni! Hensem kan ?? 😆😆 Bau dia sangat menenangkan..

Harga utk satu tiub Hebal Blend Cream ni tersangat2 la murah dan berbaloi2 ..tak smpi pun rm50..bole digunakan utk semua keadaan..

- Kulit sensitif
- tumit kaki merekah
- Anak elergik/ exzema , ruam
- kene gigit nyamuk/ serangga
- parut 
- utk losyen harian


kalau tak caya bole cuba sendiri , simpan satu kat rumah dan mudah utk bawa travel ke mana sahaja..

nk order? jom pm/wassap jek terus
farah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...