adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Tuesday 29 September 2015

Perth Short Trip - part 3

Banyaknya kan part cite aku ni hehe..panjang berjela2 la lau nk buat dlm satu entry jek huhu..jom sambung balik cite ms kat perth jom

Hari ke 5

Hari last kiteorg kat perth utk enjoy2..esoknya pagi2 buta dah kene ke airport balik Malaysia..sedihnyaa ..tapi suka sbb dah tak tahan tgk kulit yg tah dah jd mcm ape ni..huhu

Hari last masa utk berwindow shopping la..ke Harbour Town la kite semua..opss..nama dah tukar hokehh..Water Town..tak best pun nama


Abg apip mmg byk duduk kat stroller sbb dah penat kaki dia nk jalan huhu..

Takde beli byk sgt pun sbb takde yg berkenan sangat..beli yg patut2 je huhu


Malam ada kawan dtg melawat sbb rugi la kalo tak jmp bukan sng nk jmp kan..diorg mmg menetap kat sini..abaikan aku yg dah pakai baju tido tu 🙊🙊

Pas diorg balik terus siap2 kan packing utk berlepas esok pagi2..bag memang telah beranak2 tau..beranak lagi 3 😅😅

Hari ke 6

Parents in law aku kul 2 da bangun tau..aku nya mata tak leh nk bukak lagi masa tu, dekat kul3 baru aku bangun, tu pun mil aku dah siapkn bekal, sandwich, dah siap sume mandi2..dlm pukul 4 lebih kurang kiteorg gerak ke airport..kawan encik suami tolong hantar..

Memang sangat2 berterima kasih pada Abe, Kak Huda, Kak ziza yg bagi tempat berteduh selama kiteorg kat Perth .. jasa anda mmg tak dpt dibalas tau


Sian budk2 ni kul 4 pagi dah kene heret g airport




Akhirnya sampai Malaysia (10/9/2015) dalam pukul 1 lebih tghari gitu la..makan siap2 kat klia2 tu..sampai rumah akak ipar aku terus melepakkan diri masing2..keesokkan nya gerak balik kelantan ..dan esoknya pulak baru aku balik terengganu..


tok ma belikan adik set perkakas dapo yg baru ..best ..

fiuhhhh..akhirnya siap gak entry Perth ni..
tak tau bila lagi lepas ni nak ke sana..
Insha Allah lau panjang umur dan murah rezeki bole ke sana lagi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...