adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Tuesday 22 December 2015

Pertambahan Gadjet Dalam Rumah

Sabtu lepas barang-barang yg aku beli melalui Lazada dah sampi, ni first time tau beli dari Lazada..sblm ni mmg tak pernah pun..nasib barang selamat sampai..tapi masih ade lagi brg yg di order skali blm smpai lagi..so kita tunggu je la dengan sabar kan huhu..


Tadaaaa..ni la gadjet baru utk dapur aku ..wah2..seronok la pasni boleh menggoreng makann dengan cara lebih sihat dan mudah..

Air Fryer ni sebenanrye mula-mula tengok mak aku yang beli, tapi die beli mahal punye brand Philips, dekat seribu kot, beli kat GoShop yg astro tu pulak..tapi cam menarik jek tgk mudah je nk goreng kentang, nuget, bakar ayam, ikan semua dlm ni je tanpa minyak atau guna sesudu dua myk je..kan menjimatkan tu namanya

Tu yang aku dok servey2, brand Trio ni sama dgn brand oven aku so ok la ni rasanya..harga pun sangat2 berpatutan rm298 dan pos dalam rm10 gitu..



Malam tu jugak terus testing bakar wedges hehe.selamat menjadi tau..rasa sama macam yang digoreng dan lebih sihat sbb kurang la minyak dari yang goreng punye..untuk kentang kene letak dalam 1-2 sudu minyak dan gaul2 kan je nnt minyak dia akan jatuh kat penapis bawah jugak..

Sekarang pagi-pagi kalau ank2 mintak kentang mudah jek boleh masuk dalam air fryer ni dan tinggal set timer nnt dia siap..terus keluarkan dan makan..biasa utk kentang dalam 12-15 minit je gitu..tak de la kene jaga je manjang macam kita goreng dalam minyak kan  hehe..


yang lagi satu pulak mop spray yang baru aku beli pun murah punye je rm42 skali pos..aku punye mop spray yg lama dah jahanam..nampak tak yg aku ni rajin mop rumah? hahaha..so beli baru la sebab guna mop spray ni sangat mudah dan mempercepatkan keje2 tau


Eheemm..ehemmm..yang ni bukan gadjet...haha tapi sofa yang baru..sebab sebelum ni rumah aku mmg takde sofa pun..dok atas lantai je..ade rezeki lebih sikit ni terus ajak en suami cari sofa..maka..ini lah wajah baru untuk ruang tamu kami..Alhamdulillah..

Rasa nya masa gi mencari sofa ni lebih dari 10 kedai tau masuk, kaki mcm nak tercabut dengan perut yg dah semakin membesar dengan jayanya lagi haha..
Seb baik rezeki kami dapat jugak beli sofa ni huhu..
( Alasan beli sofa sbb nk duduk atas sofa masa dalam pantang, susah duduk bawah nk bangun2 nanti..haha..logik tak alasan aku?? ) 

ok tu je update untuk pertambahan brg2 dalam rumah aku..kalau ade lagi bakal diupdate kemudian hari..terima kasih la sbb sudi membaca 😁😁

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...