adgroup

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Shaklee Independent Distributor | ID: 891272 | Penghantaran Seluruh Malaysia

Sunday 26 July 2015

Beraya di Johor Tahun Ni Weiii

Sape kat sini yg kahwin dgn org jauh selalu ade masalah nak bila tiba nk balik raya?? angkat tangannn ✋✋✋
Aku?? hmm mmg kawen dgn org jauh tapi lom pernah lagi tau gaduh2 bab nk balik raya wlpun dah 3 taun kene raya kat  kg husben..baik kann?? ( nangis dalam hati jek la )

Buat pertama kali nya ni nak habak maiiii..pertama kali dalam sejarah selepas kahwin cek dapat balik beraya kat johor!! horayyyy.... Catat sejarah la kira ni tahun 2015 ..raya pertama kali kat johor selepas kahwin dan dah beranak dua..tambah dlm perot lagi sorg..sob..sob..

Tahun pertama lepas kahwin dulu, 2011, bagi laluan kat rumah mil dulu sbb lepas tu aku nk balik bersalin kat johor..ahkak ok jerrr..tak kesahhh pun

Tahun kedua 2012, apip dah nak setahun, beraya kat Perth weii, tak balik Malaysia..huhu..pestaim gak beraya kat perantauan tuu..merasa la jugak tau..

Okeyy..bila dah balik Malaysia..tahun ke tiga..2013, Semua adik beradik encik husben beraya kat kelantan, so turn skali lagi terpaksa di ubah..aku mmg rehdoo jek ..isteri misthali weii..haha..grrrrr

Tahun ke empat..sebab beberapa faktor masalah yg timbul..terpaksa redho jugak beraya kat kelantan lagi..setiap kali turn beraya kat kelantan aku mmg tak balik johor terus tau sbb tak larat la jauh bangat nk ulang alik..( tu la sape suh kawen dgn org jauh..len kali kawen satu kg hokehh ..bhahahah)..raya haji baru aku balik johor lau turn raya puasa kat kelantan

4 taun dah tak merasa ketupat nasi masa raya puasa haha..tapi takpe la raya haji pun mkn ketupat jugak hehe

So for the first time ever..tahun ni dapat gak aku berhari raya kat johor dgn mak aku..wlpun adik aku ade seketol jek dapat jugak amik gambar family ramai2..sekarang meriah la sikit sbb mak aku dah ade 3 cucu..dan InshaAllah bakal bertambah lagi satu cucu nya taun depan..( kalau tercepat taun ni jugak keluar..opsss).. 

Nahhh belanja gambar sikit 😁😁


Ini lag keluarga kecil kami 😁





ok cukup la 4 keping hehe..taun depan bakal beraya kat kelantan la aku ni..dan tau  lagi satu pun iye jugak rsnya..nak jmpkan semua adik beradik encik husben balik..ni lah dia isteri yg toat dan patuh..😭😭.. eh..ikhlas ke tak ni?? haha ikhlas ke tak ke kene jugak ikut..

Pasni gambar family bertambah-tambah -tambah la lagi ye cucu cik siti mawar kita ni 😆😆

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...